De la fondare, activitatea de bază a companiei era editarea ziarului de limbă rusă „Argumentî i Faktî Moldova” (Аргументы и Факты в Молдове). Spre finele anului 2015, Exclusiv Media este preluată în totalitate de deputatul socialist Corneliu Furculiță. La scurt timp, compania a obținut licența de emisie pentru postul de televiziune NTV Moldova, care folosește aceeași marcă comercială cu postul rusesc NTV, unde asociat majoritar este concernul Gazprom.
RISE Moldova a dezvăluit, în ancheta „Banii lui Dodon din Bahamas”, că, la câteva luni înainte de prezidențialele din 2016, câștigate de liderul socialiștilor, Igor Dodon, Exclusiv Media a fost folosită într-o tranzacție financiară cu o firmă din Bahamas. Mai exact, milioane de lei primiți din off-shore au ajuns la sponsori ai partidului, în baza unor contracte de împrumut.
Din ianuarie 2017, Exclusiv Media a lansat un nou proiect televizat, Exclusiv TV, care retransmite, în mare parte, emisiunile postului TНT din Federația Rusă.
În prima jumătate a lui 2018, șase angajați ai Exclusiv Media au donat Partidului Socialiștilor (PSRM) un total de 85,5 mii de lei. Printre ei se numărau Petru Burduja, la acel moment administratorul companiei, cât și Veaceslav Anghel, unul dintre fondatorii Exclusiv Media și candidat al PSRM pentru funcția de deputat în Circumscripția nr. 20 - Strășeni, la parlamentarele din februarie 2019.
În 2018, Exclusiv Media a fost implicată într-un scandal pe piața de publicitate media, după ce mai multe posturi TV (Pro TV Chişinău, RTR Moldova, TV 8 și Jurnal TV) au depus o plângere la Consiliul Concurenței (CC) în care reclamau o presupusă înțelegere de cartel între Exclusiv Sales House SRL - firmă în care Exclusiv Media deține 100% și care avea dreptul exclusiv de comercializare a spațiului publicitar al posturilor NTV Moldova, Exclusiv TV şi Accent TV (între timp, Accent TV a devenit Primul în Moldova), și Casa Media Corp SRL - o companie afiliată lui Vladimir Plahotniuc și care deținea dreptul exclusiv de comercializare a spațiului publicitar al Prime, Publika TV, Canal 2, Canal 3, CTC Moldova, Familia Domashniy, N4, Noroc TV, REN Moldova și Vocea Basarabiei. După doi ani și jumătate de verificări, CC constatat că doar Casa Media Corp a „creat dezavantaje concurențiale pentru unele posturi de televiziune și furnizori de publicitate” și a amendat-o.
În 2015, anul în care Furculiță a preluat Exclusiv Media, firma a raportat la Biroul Național de Statistică 15 angajați și o pierdere de jumătate de milion de lei. De atunci, cifrele au crescut constant, astfel încât, în 2019, compania avea deja 93 de angajați și un profit net de peste 19 milioane de lei.