Fondată la finele lunii august 2018 de operatorul low-cost Blue Air Aviation SA din România şi doi cetățeni moldoveni, Civil Aviation Group SRL a fost singurul ofertant la concursul de privatizare a companiei Air Moldova, pe care l-a și câștigat. Aceasta chiar dacă nu a corespuns întocmai cerințelor expuse în Caietul de sarcini, potrivit unui audit realizat ulterior de Curtea de Conturi. Pentru 100% din Air Moldova, compania a achitat suma de 50 de milioane de lei, asumându-și şi obligația de a stinge, timp de trei ani, datoriile existente de circa 1,2 miliarde lei.
După ce, în vara anului 2019, Partidul Democrat a fost forțat să cedeze guvernarea și să treacă în opoziție, noua majoritate parlamentară - formată din Partidul Socialiștilor și Blocul electoral ACUM - instituie o comisie parlamentară de anchetă care a început să audieze mai multe persoane implicate în privatizările din perioada respectivă. Astfel, comisia a depistat o serie de încălcări în procesul de înstrăinare a Air Moldova şi la respectarea angajamentelor contractuale de către Civil Aviation Group SRL.
Tot în vara lui 2019, procurorii au pornit și o urmărire penală, având bănuiala că banii plătiți la privatizarea Air Moldova proveneau dintr-o operațiune de spălare a banilor. Asta după ce, Andrei Ianovici, unul dintre noii proprietari finali ai Air Moldova, a adus 2,6 milioane de euro cash din Emiratele Arabe Unite. În același timp, oamenii legii verifică și ipoteza că banii ar fi provenit, de fapt, de la compania de asigurări Moldasig.
În septembrie 2019, procurorii au pus sechestru pe capitalul social de peste 300 de milioane de lei al Air Moldova, deținut de Civil Aviation Group.
În octombrie 2019, Blue Air Aviation s-a retras din capitalul Civil Aviation Group, cota ei de 49% fiind preluată de administratorul Pomers Dzintars, cetățean al Letoniei.